Wednesday, May 19, 2010

:(((((((


მიხარია რა? არ ვიცი მარა რაგაც ამჩატაბეული ვარ რატო ესეც არ ვიცი მარა  როგორც კი გავიაზრებ რო კარგად ვარ ეგრევე რაგაც შიშის გრძნობა მეპარება  .. მეშინია იმის რო ეს რაგაც კარგად  ყოფნა მალე გავა და აგარ ვიქნები ეგრე და ეგრევე  ვთრგუნავ ამ ჩემ კარგ განწყობას.

     რატო მეტვითომ არ ვიცი ალბათ  ბევრი  იმედ გაცურებების ბარალია  მეშინია იმის გაფიქრება ხოლმე ან ხმამაგლა ტქმა რო კარგად ვარ იმიტომ რომ ეგრევე ყველაფერი უკუღმა ტრიალდება ნამდვილად არ მინდა ესე ვიყო მარა ესე ვარ:(( მარა ისიც ვიცი რო რა ემიცებსაც უშვებ იგივე გიბრუნდება უკან  და ამიტომ სუ ჯარგ რაგაცეებზე უნდა იფიქრო  ვცდილობ მარ4ა არ გამომდის. მიყვარს გაზაფხლი მარა გაზავფხულზე სუ მარტო ვარ ხოლმე და რაგაც ადგილს ვეძებ რას? ვის? ესეც კი არ ვიცი მარა ესე ვარ. სხვანაირი სუნია  და სხვა ემოციებს მიღვიძებს .. მარა  უკვე მერემდენე გასაფხულმა ჩაიარა და ვერ ვიპოვე ის რაგაც ..   არადა გაზაფხულზე ხო ყველა კარგადაა......ჩემი თავის გამოკლებით

1 comment:

  1. ეკააა, მთავარია გაზაფხულის სუნი არ დაკარგო, სხვა ყველაფერი იქნება, ალბათ თავის დროზეეეეე:)))))

    ReplyDelete