Monday, May 10, 2010

Through The Rain…


წვიმს... წვიმის დროს ყველაფერი იცვლება ცა თითქოს ემზადება ან ვინმემ გააბრაზა და ცუდ ხასიაზეა იბღვირება იბერება მე რო ვიბერები როცა მაბრაზებენ მერე  ერტი შეჩიჩხინება უნდა და ეგრევე  ტირილს იწყებს ეხა გავთამადი და თავი წვიმას შევადარე არა ეგერეც არაა მარა მიყვარს როცა სახსჰი ხარ თბილად გიცჰირავს ერტი ჭიქა ცხელი ყავა ზიხარ რამე ძველ კარგ ფილმს გადმოცერ და უყყურებ მე ძირითადად ეგრე ვშვები ხოლმე . ბავშობაში  ავხოხდებოდი რაფაზე ფანჯრის უკან ვიმალებოდი და ვიყურებოდი გარეეთ ყველაზე ძააან მიყვარდა ფანჯარას რო ეცვეტება და რაგაცეებს მინაზე ვწერდი  ხოლმე ეხაც ვცერ ხოლმე რაგაც რო გავფიქებ და  მერე ეგრევე ვშლი ხოლმე  რო არ მინდა წაიკითხონ ჩუმად სახელს ან რამეს ჩვევა დამრჩა :))  ისე ბავშობიდან ბევრი რამ მაქ გამოყოლილი მემგონი ტვინიც კი იგივე დამრჩა მარა არ უჩივი დამერწმუნეთ.ჩემები ყველა შეეგუენ და ვინც გამოცნო ისინიც ეგუებიან))))))) ეს გავიგადავე შეძლება უიგლოდაც მ,მარა არაუშავს )))))))) მიყვარს წვიმა ზაფხულში რამდენჯერ გავსულვარ წვიმაში და მისეირნი  ძაან რო ცხელა და უცებ ცოტა გაბრაზდება ცა და  დაუშვები თბილს წვეტებს და და გუბეებში რო დგები ხთები  და არაფერზე რო არ ფიქრობ მაგ დროს არ მე ხელებს ვში  და გავრბივარ საითკენ? ეს მე თვითონაც არ ვიცი მარა ყოველ/ტვის გავრბივარ ვიიგან? როსგან ? ეს ნამდვილად არ ვიცი და ალბათ არც არავინ არ იცის/ აგარ მინდა გავიქცე და  ყოველთვის  თავშესაფარს ვეძებდე მიდა შევაფარო თავი და ვიყო მშვიდად მარა არსადოს არ მეძლევა იმის შანსი ან შეიძლება გაუშვი კიდევაც. ისეთი უყურადგებო  როგორიც მე ვარ არ არის გასაკვირი და არც მიკვირს. ისევ წვიმს მე ეხა  ყველაზე კომფორტულად ვარ გარეთ ჩემი ყველაზე საყვარელი ამინდია მე სახში ვარ თბილად წინ ყავა მიდგას და უსმენ კარგ მუსკას ესეთ დროს ZEMFIRAS არა ZEMFIRA ყოველთვის მიყვარს მარა ესეთ დროს ესეთ ხასიათზე რო ვარ ყველაზე მეტად  მიყვარს......

No comments:

Post a Comment